tisdag 30 mars 2010

Trött i kroppen kanske ??

Efter gårdagens spinning som var otroligt tuff lade jag mig på vardagsrums golvet för jag gillar att sträcka ut ryggen, somnade då där och med en hund liggandes på min arm hoppar jag upp när min kära sambo kliver in och ser helt rädd ut eftersom jag ligger där helt livrädd på golvet.... stackars hund som måste lägga sig bredvid matte på golvet för jag somnar...och stackars Rickard som blev rädd över min döda kropp som sov på golvet.. suck !!

Jag och Rickard tog en rejäl fika paus där på kvällen sen och lade oss.... därefter minns jag ingenting eftersom jag slocknade direkt och vaknar 11, alltså sovit aldeles för länge!! från 23-11 !!!!!
ajajaj, jag missar lunchen med tjejerna.... och får stressa mig igenom hela förmiddagen. Nu sitter jag på jobbet, mår typ illa av trötthet.... helt slut orkar knappt skriva på tangenterna... sovit för länge absolut, men lite trött i kroppen kanske ?? Vilo dag idag, spinning imorgon igen :) hahaha man har för roligt liv.

/ Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar