onsdag 17 mars 2010

Löpning med känsla av vår

vad underbart det var att springa igår... eller hur Camilla ??

Det gick så lätt och det kändes så underbart, känslan i kroppen som man får när våren närmar sig... att bara se asfalten med all grus från vintern gör en glad :)

Vi sprang igår 7,3km helt ok tempo om man tänker hur isigt det var på vissa stigar, och sista backen tog vi som en avslutande intervall, underbart, YEAH!!

Charlie var mycket nöjd också jag efter löpningen, jag unnade mig vofflor med glass som middag :)
nej nu är det dags att jobba igen, det var otroligt underbart att cykla till jobbet idag också, asfalt hela vägen, nu längtar jag efter en lång sommrig cykeltur <3

/jessica

2 kommentarer:

  1. Va roligt att du vill vara med! :) jag kommer läsa alla bloggar under veckan.Kram!

    SvaraRadera
  2. härligt gumman.. vill med springa men de får bli när de blivit lite varmare.. har ju ingen kondition än heller. puss

    SvaraRadera