lördag 27 mars 2010

Glömmer bort det ibland




Att alla mina dagliga promenader med Charlie faktiskt är motion!!
Det man gör dagligen tänker man oftast inte på, att jag alltid går en lång skogspormenad och flera små promenader med charlie, och cyklar till och från jobbet.... det är något jag faktiskt inte tänkt på att det är motion..

Sen tränar jag ju oftast varje dag utöver den dagliga motionen också, men just idag då jag vaknade lite halvkrasslig och faktiskt hoppade över min lång löprunda tänkte jag på hur bra det ändå är att jag alltid tar min skogspromenad, vilket resulterar i att jag aldrig kommer kunna bli en soffpotatis, någonsin!! haha
jajaa...lite tankar jag bara ville skriva av mig :)

Nej men sanningen är att efter dagens skogspromenad känner jag mig pigg efter friska luften, dock önskar jag att jag mådde hundra procent bra direkt!! Men imorgon kanske jag mår super igen, vem vet ?? Då blir det nog en löprunda ska ni se :)

Nu ska jag äta min väldoftande skaldjurssoppa och sedan faktiskt ta bilen till jobbet för första gången, bara för att rickard inte är hemma och Charlie blir ensam så länge annars!

Har föresten sjuk träningsvärk sen gårdagens skivstångs konditionspass, YEAH!! jag tog mest vikter av alla tjejer i den lokalen igår.. råkade se det bara av en "slump"... AJ vilken sjuk tävlingsmänniska jag blitt... fy skäms!!!

/ jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar