onsdag 3 mars 2010

När det inte riktigt vill sig..

Igår var inte min dag när det gäller löpning.
Efter tre kilometer ville inte kroppen längre. Allt var bara jobbigt. Det är inte ofta jag ger upp, men igår gav jag upp. Jag slutade springa och gick istället. Det kändes hemskt. Otroligt frustrerande. Men, det finns inte så mycket man kan göra när varken viljan eller kraften finns där. När kroppen protesterar måste man lyssna på den. Antagligen behövde jag mer vila än vad jag trodde efter helgens bravader, förhoppningsvis kommer nästa löppass gå mycket bättre..så länge man inte ger upp i det långa loppet så löser sig allt. Jag måste lära mig att det är okej att ha motgångar, man kan inte vara på topp jämt..så är det bara.

Idag är et nya tag som gäller.
Dock blir det bara gym. Men, träning som träning.

Over and out
/Cam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar