tisdag 23 mars 2010

Inensivjumpa som livar upp tillvaron

Ibland behövs verkligen någonting som liver upp ens liv, inte den gamla skruttiga vardagen man alltid vandrar i utan någonting roligt och som får en att le och bli lite extra crazy!!

Som igår sken solen och mitt inlägg kunde inte vara annat än positivt... imorse när jag vaknade och cyklade till jobbet öste snön ner igen och blask slasket som mötte en när man kom ut i det gråa efter jobbet gjorde en sänkt till noll igen ifrån den 100 procentiga nivån solen fått mig till igår...

Därför bjöd jag hit min syster på middag och vi åt hemlagat pyttipanna med korv,köttbullar och potatis med sallad till, vilket vart helt underbart gott!

Efter det drog vi iväg på jumpa pass, och DET kan verkligen liva upp tillvaron!
En otroligt energi rik brud som heter Annalena gör allt för att få alla att le, med hennes unika rörelser som att kravla och leka sexig i mitten av friskis jumpa golv till att skaka stjärten så den dallrar inför alla, och alla glatt hänger med. gammal som ung.. DET ger en energi och en väldigt rolig timme som fyller på mig, jag proppas av positiv laddning igen!

Nu är jag helt sjukt blöt av svett och alla kroppens muskler krampar lätt i mig just nu... en flaska vatten och en blodapelsin ska nu avnjutas plus en lång varm dusch innan sängdags.




"positiva tankar jessica, positiv" :)

Godnatt / Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar