fredag 5 mars 2010

Solskensjogg

Blev en lugn jogg i det underbara vädret för mig, tog min kortisrunda dvs. 5 km. Det gick bra. Rent konditionsmässigt är 5 km rena barnleken nu, ja...jag vet, det låter som om jag är världens mest erfarna löpare, men ja, jag har kommit förbi "tröskeln" när de gäller 5 km. Som sagt konditionen blir bättre, nu vill jag bara att benen ska kännas någorlunda pigga igen. Baksida lår och jag är inte bra vänner för tillfället..men vem vet, någon dags vila och lite extra stretch kanske råder bot på det. Vi får hoppas på det.


Ingen aning vilken tid det blev idag. Batteriet i min klockan tog slut vid ungfär 3 km. Lite irriterande, men samtidigt bra då jag kunde tillåta mig själv att ta det lite lugnt. Invigde mina nya "proffs"-solglasögon idag också. De var så bra så, håll sig stilla hela tiden. Skönt att ha solglasögon på sig i detta väder, ögonen blir så lätt irriterade annars.


Aja. Nu blir det fredagsmys resten av dagen. Lovely.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar