onsdag 24 februari 2010

fit for fight.. som sagt



Efter två timmars extra sovmorgon, pga att jag försov mig gör att jag nu känner mig riktigt pigg, men ändå knasig i skallen, det fungerar inte riktigt när man stressar upp i panik ur sängen, hela dagen blir som lite knasig !!

Menmen, sånt händer, jag skyller på kylan och min hals som sved lite igår, halsen gick iallafall över efter natten :)

Efter en som sagt knasig dag på jobbet beslöt jag att ta med mig Charlie och åka ut till Björklinge, man måste passa på medans man har tillgång till bil!!


Väl här ute på landet blev Charlie jätte glad över att få komma och leka med Tuva, de sprang och lekta på tomten i några timmar innan jag beslöt att byta om till löparkläder och ta med mig båda över energiska vovvarna ut och jogga! Mitt fina midjebälte som jag fick av mamma och pappa på alla hjärtans dag är så fiffigt för man kan koppla både ett, två och tre koppel till det, vilket innebär att det inte var några problem alls att hålla koll på två hundar under löpturen.

Vi sprang runt björklinge och häggeby på de upplysta gatorna i vintermörkret, riktigt härligt och speciellt för hundarna som suttit hemma ensama en hel dag !
Rundan skulle jag tippa var ungefär 10 km :) härligt härligt med vinterlöpning och riktigt tufft i backarna där det är djup snö, vi tog slalombackarna gånger två idag, riktig mjöksyle träning!!

Längtar tills imorgon eftermiddag, då ska vi dra oss upp till Mora, en helg full med träning, god mat och vänner!!



/ Jessica<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar