torsdag 11 februari 2010

Teamelits andra hälft

Snyggt skrivet Camilla !!


Då var det min tur, den andra hälften av teamelit, Jessica, Jerkan !
Jag är en pigg och glad tjej som närmar sig 22 år...
och jag har absolut ingen åldersnoja utan ser ljust på framtiden ;)





Jag har tränat hela mitt liv, olika sporter, och tillsammans med min pappa har jag alltid sysslat med löpning vilket är en sport som fascinerat mig genom alla åren eftersom den har förmågan att rensa huvudet och får mig att känna mig nöjd med tillvaron och klara av vardagen!
Jag har alltid sysslat med många sporter samtidigt, precis som Camilla, vilket är bra för kroppen!
Jag kör just nu mycket löpning blandat med gym, skivstång och spinning , självklart åker skidorna på under vintertiden.

Jag kör mellan 5&10 träningspass i veckan, plus promenader vareviga dag för min älskade hunds skull !! Han är en schäfer och hänger mer än gärna med mig och Camilla på både skid och löpturer :) Kan också tala om att Camilla är utav det bästa som hänt mig, hon gör mig hel!

Att blanda in träningen, god och näringsrik mat plus goda vänner i vardagen är något jag alltid strävar efter!! Träningen är inte heller något jag gör för att jag måste eller påtvingat behöver, utan för att det är min livsstil som jag inte kan leva utan.



Det var det om mig..... nu kör vi !!
/jessica

1 kommentar:

  1. Åh va roligt de ska bli och följa er här :) ser jag fram emot :) ha de bäst tjejer :D kram

    SvaraRadera