söndag 21 februari 2010

Långfärdsskridskor

Igår tog jag Rickard och Charlie en tur ut till Hammarskog och ut på isen med långfärdsskridskorna och stavar!

Det var underbart härligt, påminner mycket om längdskidor :) Vilket jag sätter plus poäng för!!
Blåste och var något likt snöstorm, men allt går bara man vill !!

Efteråt tog jag en sväng till gymet och körde tunga ben, vilket känns idag... sitter på jobbet och orkar knappt ställa mig upp från den ställningen..... illa ! :)

Träningsvärk är det bästa som finns, nu ser jag fram emot en helg i mora med utför, längdskidor och långfärdsgrillor på orsa sjön !!

Idag hejjar vi hårt på svenskarna i os, speciellt min favvo grej skidskytte, där både damer och herrar kör och damerna har stor chans efter som största hotet från norge avstår idag :)

// Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar