torsdag 11 februari 2010

Presentation - Camilla, Cam.


Så var vi då igång. Team Elits egen sida.

Vilka är vi då?

Jag är Camilla. För tillfället 23 år gammal, funderar på att inte bli så mycket äldre än det heller.. Träning är bland det viktigaste i mitt liv. Vilken träning det är spelar egentligen ingen roll, variation förnöjer. Men för tillfället är det löpning och gym som intresserar mig mest. Brukar bli mellan 5-10 pass i veckan beroende på formen. Eftersom träning betyder så mycket vill jag nu lära mig mer, och vilket sätt är inte bättre att lära sig mer på än att lära andra?! Därför ska Ni nu få följa mig, och Jessica, i vår vardag. Ibland kommer det vara förjäkligt, träningen kommer vara hemsk och ja, allt det där..men det kan inte vara roligt jämt.


Aja, lite om mig var det. Mer kommer komma under tiden, vi har ju bara börjat.

Nu är det dags att sätta på sig favoritkläderna och bege sig till Friskis. Spinning som gäller idag.


Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar