måndag 12 april 2010

endast motiverad till löpning


Ja, de senaste veckorna har gymmet inte ens tilltalat mig ett dugg... typ spytt över tanken och såfort jag tvingat mig har jag seriöst inte ens orkat min halva normala vikt på övningarna.... men idag gick det ändå bra och det kändes lite roligare, körde igenom hela kroppen och är nu skönt slut igen :D inte för att jag vilat musklerna helt, utan har kört mycket skivstång och jumpapass istället, blir mycket styrka där också!!

Men löpningen tilltalar mig mest just nu, så underbart skönt med friska luften och just för att jag springer så lätt nu, blev nästan rädd för jag inte ens var andfådd efter mina fem km igår, tog det iförsej lugnt... men den skön känsla att kunna unna sig en sådan återhämtnings jogg!! Spinning är också en sak som jag gillar lite extra nu för tiden... är helt enkelt konditionen jag gillar att trimma för tillfället :)

Innan dagens pass kördew jag riktigt hård intervall på löpbanden.. hihih :) SJUKT KUL!!
Helt slut är jag nu :) Karl kom precis förbi på rullskidor... undrar om jag ska haka honom någon gång :)

/ jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar