måndag 19 april 2010

Då var det igång...

vårens första tävling har gått av stapeln i helgen, run for water! En välgörenhets tävling på 6km för alla dem i vattenfattiga länder som i snitt går 6km för att få tag på vatten... Pengarna för start avgiften gick nämligen till forskning osv.. Känndes ju fint :)

Mitt lopp gick vell okej, kände mig inte helg hundra.. allt var så stumt!! Kanske för att jag inte gillar asfaltslöpning, terräng ger en lite mera svikt.
Kom i mål på 28.03, helt okej, och bättre än Kajsa Bergqvist :) haha!!

Efter tävlingen senare på kvällen gick jag på intensivjumpa, härligt som tusan!!
Idag är jag mör och tog endast en långpromenad med Maria och hundarna innan jobbet <3



/ Jessica

1 kommentar:

  1. tack jessica för ett fint ilägg i min blogg. vet att man vill så mycket de bara går.. men så fick jag u ont i revbenen. jag måste verkligen ta de lugnt, fast man vill ju ändå träna. pusss

    SvaraRadera